12 Oktober 2009

Suegere Mangan Jambu Kelampok Musim Panas



Musim panas ngene iki supoyo sueger mangan jambu kelampok (=Jambu Air) mergo jambu kelampok wayae nguwo, rasane jambu kelampok nek musim panas gak onok udan ngene iki pancen luegi manis, tapi nek ono udan rasane wes mulai sepo gak sepiro legi.

Sang tonggo umume nandur wite Jambu kelampok biasane ono ngarep omah utowo nang iringane omah supoyo omahe adem terus wuoe yo enak di pangan

Arek-arek seng gak nduwe wite jambu kelampok ning omahe, biasane njaluk tonggone, biasane mari moleh sekolah panas-panas ngelak terus liwat omahe tonggo seng ono Jambune, terus njaluk jambu.
heem nyuam-nyuam nyes-nyes uenak rasane sueger rek....

Tapi awas ono ulere Jambu engko kepangan melbu weteng kluget-kluget hiiii...pancen kadang gak ketok nik ono ulere, lha wong ulere cilik-cilik, yo uwes di pangan wae, jarene sang emak wes gak opo-opo ulere jambu iku sehat koq...

Nang pasar yo akeh wong dodol jambu kelampok di wadahi tempeh, yo kadang campur jambu seng ono ulere, wes gak opo-opo tuku jambu gratis uler



Jambu kelampok yo ono manfate rek...salah sijine kanggo obat sariawan, carane sampeyan tingali teng mriki

Pernah sang konco awake panas terus digodokno godong jambu kelampok seng wuoe werno abang, terus diwacakno sholawat terus diombe Alhamdulillah waras, Seng jelas akeh manfaate nek gelem neliti.

Semoga Bermanfaat
nggresik.blogspot.com

6 komentar:

Bahauddin Amyasi mengatakan...

Bgagi-bagi dong....
koyoane wenak tenan tuh...

Salam akrab yo...

LuxsMan Kumara mengatakan...

jambu kluthik...

doni mengatakan...

Wah dadi pengen aku !

mybenjeng mengatakan...

"wak kaji kulo nedhi jambune...

iyo le, njupuko sing akeh..."

:D

andtheree mengatakan...

wah..
gambar'e ndek nduwur kok sueger ngunu yo..

abang-abang..

Nafi' Abdul Hakim mengatakan...

Assalamualaikum...
wah..
pasti seger kalau makan jambu di tengah hari...
apalagi kalau jambu air kayak yang dirumahku.
makin seger aja tuh..
hehehehehe..
salam kenal aja kalau gitu...
salam hangat..